Regels zwemtraining

·         Minimaal 10 minuten  voor de training begint aanwezig zijn.

  • Zelfstandig met een warming-up beginnen, zodat we meteen met de training kunnen beginnen als het tijd is.
  • Zorg dat je alles hebt (plankje, pullboy, zoomers) zodat je tijdens de training dit niet meer hoeft te pakken.
  • Neem drinken mee. Probeer zoveel mogelijk tussen de kernen door te drinken.
  • Niet tijdens de training naar de wc. Als je wel moet vraag aan je trainer of je naar de wc mag. Tijdens het inzwemmen of kern mag er sowieso niet naar de wc gegaan worden.
  • Als je een blessure hebt of ergens last van hebt geef dit vóór de training aan bij je trainer.
  • Hou je aan de rust die op de training staat aangegeven. Kijk goed op de klok.
  • Er wordt niet aan de kant gehangen, behalve als je rust hebt. Als je klaar bent zwem je rustig wat extra baantjes door. Dit om te voorkomen dat andere mensen last van je hebben.
  • Niet naast elkaar benen zwemmen.
  • Kun je keer niet komen op training meld dit dan af bij de trainer. Via een mailtje, smsje, telefoontje (op de site te vinden). Dan weten wij waar iedereen is.
  • Als je tijdens een training eerder weg moet geef dit vóór de training aan bij je trainer.
  •  Als je door een blessure, hoofdpijn of een andere reden de training niet kunt afmaken, dan moet je na het douchen en omkleden terug in de zwemzaal komen en op de bank plaats nemen.